نماینده بروجرد در جلسه علنی دیروز(2/6/89) مجلس ،خواستار تاسیس استان زاگرس به مرکزیت بروجرد شد.
 هادی مقدسی  در نطق میان دستورخود به رییس جمهور يادآور شد:از سال 76 موضوع تشكيل استان زاگرس با مركزيت بروجرددر دستور كار وزارت كشور بوده و هست، انتظار داريم تشكيل استان زاگرس را به عنوان هديه به مردم ولايتمدار بروجرد كه بيش از 75 درصد به دولت دهم راي دادند، بدهيد.
 
ملایرنیوز:متاسفانه چند وقتی است بعد از تشکیل استان البرز، تب استان شدن گریبانگیر نمایندگان بروجرد در خانه ملت شده است ،به گونه ای که ماه قبل هم علا الدین بروجردی دیگر نماینده بروجرد در لفافه ارتقای این شهرستان به استان را خواستار شد .
لزوم وجود چند شهرستان برای تاسیس یک استان امنیت شهرهای نهاوند، ملایر، خنداب،شازند، ازنا و الیگودرز را به مخاطره می افکند و بروز این شایعات میتواند در روند توسعه وخدمت رسانی این شهرها نتیجه ای منفی و رکودی در پی داشته باشد .
ضمن اینکه مرکز استان نیازمند یک سری زیرساخت و توانمندی است که باید آنها را در دیگر شهرستانهای منطقه جستجو کرد نه در بروجرد.
آقای بروجردی علیرغم تکیه زدن بر ریاست کمیسیون امنیت ملی مجلس ،متاسفانه با نگاهی ناسیونالیستی به موضوع،به آنچه فکر نمیکند تحکیم امنیت وهمگرایی منطقه است . با این نگاه رئیس کمیسیون امنیت ملی باید به فکر استان بینالود – زردکوه - دنا- الوند-دماوند و... باشیم.
 مزید اطلاع این دو نماینده محترم باید یادآور شوم موضوع ایجاد استان جدید در این منطقه ،در سالهای قبل(دوره ای که بروجرد یک نماینده در مجلس داشت !!)هم مطرح شد،ولی همگان دریافتند این حربه ای است برای رای و ورود به مجلس واین حنا دیگر رنگی ندارد.